Autor |
Advisor
NOWY nie bić...
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
Pią 21:48, 10 Sie 2007
|
|
Wiadomość |
|
Shell V Power Racing Jak brakuje Shella w pobliżu, kiedy 'trzeba', to BP Ultimate lub w ostateczności Statoil 98. Jeszcze praę razy mi się 'udało' zatankować V Power 95'ki jak na trasie trafiłem na Shell'a gdzie nie sprzedają Racing'u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
areks
Administrator
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NRW / Niemcy Płeć: Chłop
Pią 23:20, 10 Sie 2007
|
|
Wiadomość |
|
Generalnie leje na Statoil i uwazam ze maja bardzo dobre paliwa a czuc to glownie w zimie.
Ostatnio tez mojej Belli posmakowala benzynka z POLMIEDZ-TRANS(stacje kolo kopalni) ale paliwa biora z Lotosu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
Marcino
Bywalec
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów
Wto 23:49, 14 Sie 2007
|
|
Wiadomość |
|
Witam!! ja przez jakis czas tankowałem na shell-u v-Power rancing ale nie czułem jakiejś różnicy w mocy silnika pomimo iz powinna byc odczuwalna (kilka oktanów więcej niż w Pb98 ) tankowałem także na BP ultimate 98, obecnie tanukje na Orlenie verve 98 dlatego iż miałem dziwną sytuacje w trasie a dokładniej w tym roku jechałem nad morze na urlop jak zwykle wlałem V-Power Rancing za peną kwote.... nieistotne po dojechaniu na miejsce okazało się że sapliłem prawie wszystko co bardzo mnie zdziwiło ponieważ tankowałem tyle aby dojechac tam pojezdzić autkiem po wybrzeżu i miałem zatankować w drodze powrotnej... okazało sie inaczej.... Trasa Głogów - Mielno w drodze powrotnej zatankowałem przed koszalinem ( wjazd od strony mielna lub kołobrzegu jak kto woli ) jest tam właśnie stacja bodajże dopiero co otwarta tak mi sie przynakmniej zdawało Orlen i zatankowałem verve 98 taką samą ilość jak na Shell-u w Głogowie i ................ okazało się że dojechałem na Głogów bez problemu i zrobiłem około 80 km po mieście ..... bardzo mnie to zdziwiło nawet powiem że kopara mi opadła !! wniosek:
1. albo Shell leci w h..a z tym paliwkiem
2. droga nad morze nie wiedzie pod górke więc auto nie mogło więcej spalić w "tamtą stronę.
3. czy jest morzliwe że spalił więcej benzyny teoretycznie lepszej V-Power Rancing gdyz ma więcej ( podobno 100 lub 100klika) wydaje mi sie na 1000% że napewno nie gdyż powinno byc odwrotnie.
4. jechałem w miare rozsądną prędkością w jedną jak i w drógą strone i nie deptałem w "pióro" za bardzo.
tak czy siak nie mam pojęcia o co tu biega więc stwierdziłem że nie bede tankował juz na shell-u bo nie ma sensu.
Ps. zresztą z "naszą stacją" Shell-a miałem jeszcze inną przygode o której długo by pisać także od pewnego czasu zrezygnowałem z ich usług.
Pozdrawiam i sorki że się tak rozpisałem. ]
Marcino AR 166 2,5 V6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
kazee
NOWY nie bić...
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
Pią 20:19, 17 Sie 2007
|
|
Wiadomość |
|
karmię Bellę v-pawer'em na shell'u, mam jednak podobne spostrzeżenia jak Marcino: różnicę w ilości pomiędzy shell'em a orlenem - na niekorzyść shell'a. jednak bliskość i przyzwyczajenia wygrywają....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|