Autor |
areks
Administrator
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NRW / Niemcy Płeć: Chłop
Śro 20:40, 03 Gru 2008
|
|
Wiadomość |
|
Hey mialem jakis czas temu podobny problem...
mieszales kiedys plyny np.Paraflu z innym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
pati1974
NOWY nie bić...
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: opolskie Płeć: Chłop
Śro 20:44, 03 Gru 2008
|
|
Wiadomość |
|
Hej
Nie nigdy niczego nie mieszałem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
areks
Administrator
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NRW / Niemcy Płeć: Chłop
Śro 20:53, 03 Gru 2008
|
|
Wiadomość |
|
Bo u mnie wyszlo tak ze niby od mieszania plynow tak sie zrobilo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
jurek67@op.pl
Juz Użytkownik ;-)
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szalejow dolny
Sob 13:27, 06 Gru 2008
|
|
Wiadomość |
|
Czesc.Objawy wskazuja na ewidentne niedogrzanie silnika,minimalnie niedomykajacy termostat i takie skutki.Mniej prawdopodobne uszkodzenie uszczelki pod glowica,gdyz jak piszesz nie ubylo plynu .pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
areks
Administrator
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NRW / Niemcy Płeć: Chłop
Nie 11:24, 07 Gru 2008
|
|
Wiadomość |
|
Jurek67 no mi plynu ubywa ale z kolei nie przybywa w silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
jurek67@op.pl
Juz Użytkownik ;-)
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szalejow dolny
Nie 12:15, 07 Gru 2008
|
|
Wiadomość |
|
Areks ale ile plynu ci ubylo i w jakim okresie czasu? Male ubytki sa norma,po prostu troszke zawsze odparowuje.Ale jesli trzeba dolewac co kilka dni po killka"setek" to mamy problem.Nie przybywa w oleju gdyz uszczelka moze pasc od strony tloka i plyn bedzie sie spalal z mieszanka.Pogorsza sie osiagi i jesli potrwa to dluzej pojawia sie klopoty z rozruchem zimnego silnika.Ale nie filozofujac zbytnio trzeba zaczac od sprawdzenia szczelnosci ukladu chlodzenia,co jest najprostsze i na pewno najtansze.pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
euroscan
NOWY nie bić...
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Baba
Pią 15:35, 26 Gru 2008
|
|
Wiadomość |
|
u mnie to ewidentnie nie dogrzany silnik.
- maz znika w lecie i pojawia sie na poczatku zimy.
- termostat wymieniony, temperaturę trzyma.
- ale dzienne przebiegi są za małe ( około 20 -30 km ) aby zlikwidować nie dogrzanie silnika i "oczyścic" pokrywę zaworów.
- zaworek odmy tez był spawdzony i działa poprawnie.
- mój silnik to 2.0 TS 156.
- kompresja sprawdzona oraz szczelnośc cylindrów w normie.
- skład mieszanki poprawny.
- sonda lambda oraz parametry adaptacyjne TRA i FRa , lambda regulation 1 w normie.
- łacznik elastyczny oraz katalizator sprawny.
- przepływomierz daje poprawne parametry odcięcia zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|