Autor |
piotrek v6
Starszy USER
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
Wto 21:05, 22 Lip 2008
|
|
Wiadomość |
|
Witam,
Mam problem z moja V. W ubiegłym tygodniu przestała równo pracować, komputer pokazał spalanie stukowe na 1 cylindrze i brak możliwości skasowania błędu. Po sprawdzeniu kiedy wymienione były świece zdecydowaliśmy założyć nowe. Przy okazji sprawdziliśmy ciśnienie na wszystkich cylindrach i jest OK. Myśleliśmy równierz ,że może być awaria cewki, więc aby ułatwić pracę zamieniliśmy cewki z góry na dół.
Wyczyściliśmy przepustnicę itp. Po założeniu nowych świec i odpaleniu komp. nie pokazuje żadnych błędów, silnik pracuje równiej ale nie tak jak przed awarią. Rano na zimnym silniku wszystko OK, po rozgżaniu już nie pracuje tak równo. Myślę może spróbować z cewką.
Proszę o opinię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
Autor |
areks
Administrator
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NRW / Niemcy Płeć: Chłop
Nie 20:03, 07 Wrz 2008
|
|
Wiadomość |
|
I jak tam sytuacja??
Co bylo nie tak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
piotrek v6
Starszy USER
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
Pon 19:06, 08 Wrz 2008
|
|
Wiadomość |
|
Witam,
Sprawdziliśmy wszystkie połączenia elektryczne, napięcia itp.Cewki w super stanie, wymyte zostały wtryski w myjce ultradźwiękowej.
Pracuje już ok.Czasami coś tam "czknie", tak naprawdę nie wiem co jej dolegało (świece, mycie wtrysków, wszystkie połączenia elektryczne).
Tak na marginesie, jakie koło zamachowe jest w V-ce, normalne , czy 2 masowe?
Pozdrawiam
Piotrek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
fiergloo
Juz Użytkownik ;-)
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
Śro 15:42, 22 Paź 2008
|
|
Wiadomość |
|
Nie słyszałem, żeby Vka miała dwumasówke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
piotrek v6
Starszy USER
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
Śro 18:23, 22 Paź 2008
|
|
Wiadomość |
|
Dzięki
Witam,
Problem pojawił się ponownie.
Prawdopodobnie jest walnięty czujnik spalania stukowego.
Możecie powiedzieć gdzie one się znajdują ( wiem, że są 2 szt)
Pozdrawiam
Czujnik zakupiony (EPS) koszt 120PLN.
Wymiana była dość pracochłonna, czujnik nieźle schowany, (koszt 200 PLN).
Narazie przejechałem ok 250 km i wszystko jest o niebo lepiej, mam wrażenie, że zbiera się lepiej, pracuje równo gdy jest zimny jak i ciepły .
Mam sprawdzić wyniki na kompie po przejechaniu większej ilości km.
Pozdrawiam
Piotrek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrek v6 dnia Pią 14:17, 23 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|