Autor |
alfato
Administrator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sława Płeć: Chłop
Sob 20:56, 27 Paź 2007
|
|
Wiadomość |
Re: uszczelka glowicy 1.6 TS
|
|
|
jurek67@op.pl napisał: | czy po planowaniu glowicy w 1.6 ts zaklada sie nadwymiarowa(grubsza)uszczelke pod glowice.poskladalem lecz cos delikatnie stuka.pomocy! |
qrde ale nie spotkałem się z nadwymiarowa - stukanie
najpierw zlokalizuj gdzie dokładnie, pisze co może stukać ale to tylko domysły nie jestem "jasnosłuchem"
1. przy zakładaniu (głowica przykrecona już) wałków mogłeś skrzywić zawory - wał na znakach, ale nie ustawiałeś wałki rozrządu na blokady, tyko przykręciłes wałki i obróciłes do do wymaganej pozycji - jedna mozliwośc zdarza się rzadko ale..
2. zamienione szklanki popychaczy na zaworach - luzy na zaworach
3. niedokręcone coś np. na wałki
4. źle ustawiony rozrząd, napinacz luźny, rolka prowadząca niedokrecona itp idt
5. niedokręcone koło rozrządu wałka bez wariatora ( bo jak byś miał niedokrecone te z wariatorem to załamka)
6. a moze to nie w głowicy tylko masz cos innego niedokręcone ...
sorky ale najlepiej niech to ktoś go "osłucha" ... to co napisałem pamietaj to są tylko domysły - spoko napewno jak głupotka
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
jurek67@op.pl
Juz Użytkownik ;-)
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szalejow dolny
Nie 8:29, 28 Paź 2007
|
|
Wiadomość |
|
betavulgaris dzieki za podpowiedz.walki ustawiane na blokady i nic z pozostalych punktow.po osluchaniu doktorskim(stetoskopem)wychodzi ze stuka w pierwszym cylimdrze.wyglada ze sworzen tloka, jesli bede mial wolny kanal jutro rozbiore motorek .dam znac o efektach. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
alfato
Administrator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sława Płeć: Chłop
Nie 17:37, 28 Paź 2007
|
|
Wiadomość |
|
jurek67@op.pl napisał: | betavulgaris dzieki za podpowiedz.walki ustawiane na blokady i nic z pozostalych punktow.po osluchaniu doktorskim(stetoskopem)wychodzi ze stuka w pierwszym cylimdrze.wyglada ze sworzen tloka, jesli bede mial wolny kanal jutro rozbiore motorek .dam znac o efektach. pozdro |
sworzen tłoka - to w kaszlakach siadały a w Alfie!!??!!
dziwne niespotkałem się ale ... możliwe, a miałeś może zerwany pasek rozrządu? . Sorky ale mi to nie za bardzo pasuje ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
jurek67@op.pl
Juz Użytkownik ;-)
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szalejow dolny
Nie 22:07, 28 Paź 2007
|
|
Wiadomość |
|
sprowadzilem alfetke z D,zostala sprzedana wlasnie z powodu zerwanego paska rozrzadu.wymienilem uszkodzone 4 zawory,nowa uszczelka pod glowica i mialo byc pieknie.nie chce odwzajemnic mojej milosci=).stuka delikatnie i juz.(dostala rowniez kpl nowych panewek).nie trace nadziei ze bedzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
alfato
Administrator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sława Płeć: Chłop
Pon 19:03, 29 Paź 2007
|
|
Wiadomość |
|
jurek67@op.pl napisał: | sprowadzilem alfetke z D,zostala sprzedana wlasnie z powodu zerwanego paska rozrzadu.wymienilem uszkodzone 4 zawory,nowa uszczelka pod glowica i mialo byc pieknie.nie chce odwzajemnic mojej milosci=).stuka delikatnie i juz.(dostala rowniez kpl nowych panewek).nie trace nadziei ze bedzie ok. |
i wsio jasne - tylko jak ja miałem silnik po walnietym pasku to wszystkie zawory poszły- moze jeszcze masz krzywe zawory jakieś np na pierwszym - sprawdzałes cisnienie na cylindrach ?
krzywy zawór też bedzie delikatnie stukał - pisze tak bo mi ten sworzen nie pasi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
jurek67@op.pl
Juz Użytkownik ;-)
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szalejow dolny
Pon 20:09, 29 Paź 2007
|
|
Wiadomość |
|
rozebralem serducho i co sie okazalo?pierwszy tlok tak dostal w d..e,ze zapieklo pierscienie.niemiaszek przegrzal auto tak dokladnie,ze tlok przylapal i prawdopodobnie padl pasek rozrzadu(moj domysl autorski =) ).jutro dostane pierscionki i bede walczyl.fjnie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
jurek67@op.pl
Juz Użytkownik ;-)
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szalejow dolny
Pon 20:10, 29 Paź 2007
|
|
Wiadomość |
|
sworzen jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
andypip
Juz Użytkownik ;-)
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
Czw 19:27, 01 Lis 2007
|
|
Wiadomość |
|
Radzę sprawdzić czopy korbowe - szczególnie tego 1 cylindra na owal - u mnie po zerwaniu paska i naprawie głowicy szybciutko zaczął stukać jeden tłok, owal był 0,4 mm - musiałem wymienić wał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Autor |
jurek67@op.pl
Juz Użytkownik ;-)
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szalejow dolny
Czw 21:19, 15 Lis 2007
|
|
Wiadomość |
|
zakonczenie tematu stukania.dopiero wymiana tloka pomogla,zapieczone pierscienie to tylko polowa problemu.tlok winien miec 81.95mm srednicy a mial tylko 81.50(i dlatego klepal jak diesel).troche mi zeszlo ale efekt jest niesamowity(praktycznie nowy silnik)cichutko i z jaka werwa kreci.Alfa to je ono -jak mowia czesi.pozdrawim fanow AR.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|